telefon: +36 30 106-1820

Extol Craft 407130 vibrációs deltacsiszoló 125W - 97x140 mm
Extol Craft 407130 vibrációs deltacsiszoló 125W - 97x140 mm
RRP: 13 770 Ft / db 
12 240 Ft / db

Extol Craft 407130 vibrációs deltacsiszoló 125W - 97x140 mm

Extol Craft 407130 vibrációs deltacsiszoló 125W - 97x140 mm
Extol Craft 407130 vibrációs deltacsiszoló 125W - 97x140 mm
Extol Craft 407130 vibrációs deltacsiszoló 125W - 97x140 mm
Extol Craft 407130 vibrációs deltacsiszoló 125W - 97x140 mm
Extol Craft 407130 vibrációs deltacsiszoló 125W - 97x140 mm
Extol Craft 407130 vibrációs deltacsiszoló 125W - 97x140 mm
Extol Craft 407130 vibrációs deltacsiszoló 125W - 97x140 mm
Extol Craft 407130 vibrációs deltacsiszoló 125W - 97x140 mm

lapful01

Extol 407130
Extol Craft

Deltacsiszoló 125W (rezgőcsiszoló)
97x140 mm
Porszívó csatlakoztatható

gyártó
Extol
típus
Craft 407130
gyártói cikkszám
407130
teljesítmény (W)
125 W
Központi raktáron
Szállítási idő: 2-4 munkanap
12 240 Ft / db
RRP: 13 770 Ft / db 

Adatok

tároló
papírdoboz
meghajtás
elektromos
motor típus
elektromos motor
feszültség
230 V - 50 Hz
tulajdonságok
porelszívó csatlakozás
csiszoló mérete
97x140 mm delta
max rezgésszám (/perc)
14 000 /perc
csiszoló felület mérete
97x140 mm delta
Cikkszám
ext407130
Tömeg
1 kg/db

Részletek

Egykezes delta vibrációs csiszoló faanyagok, fémek, műanyagok, tömítőanyagok és lakkok, kis felületek és sarkok csiszolására szolgál. Jó szolgálatot tesz a nehezen elérhető helyeken, mint az ablakok sarkainak csiszolása, kerek felületek és kisebb területek csiszolása.
Nem alkalmas gipszkarton csiszolására.


A csiszoló tenyérbe illő formája kibővíti fogási lehetőségeit és megkönnyíti a precíz csiszolási munkák elvégzését a nehezen elérhető helyeken
Porszívó csatlakoztatásának lehetősége csökkenti a munkavégzés során keletkező port.


Csiszoló felület: 97x140 mm
Rezgésszám: 14.000 /perc
Áramellátás: 230V/50Hz hálózati áram

Extol 407130 használati utasítás

 


*A terméket bemutató képek és adatok tájékoztató jellegűek, a valós termék megjelenése, paraméterei eltérhetnek.

Jótállás / garancia:

A jótállási jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti, feltéve, hogy fogyasztónak minősül. (Fogyasztó: a gazdasági, vagy szakmai tevékenység körén kívül eső célból szerződést kötő személy.)
A jótállás időtartama a jótállási jegy előlapján került feltüntetésre. A jótállási határidő a termék fogyasztó részére történő átadása napjával kezdődik. A termék üzembe helyezése és beállítása nem tartozik a jótállási, javítási kötelezettségek körébe.
A vállalkozás köteles a termékkel együtt a jótállási jegyet is a fogyasztó rendelkezésére bocsátani, amelyen fel kell tüntetni a vállalkozás nevét, címét, a termék típusát, gyári számát (ha van) és átadásának időpontját.
A jótállásból és szavatosságból eredő jogok a jótállási jeggyel, vagy a vásárlást igazoló bizonylattal (számla / nyugta) érvényesíthetők; ezért kérjük, őrizze meg ezeket a dokumentumokat. Szavatossági igénye érvényesítésekor a szerződés megkötését a fogyasztónak kell bizonyítania. Ha a vállalkozás a szerződés megkötését vitatja, köteles felhívni a fogyasztó figyelmét a panasztétel lehetőségére és a panasz intézésének – a fogyasztóvédelemről szóló törvényben foglaltakkal összhangban álló – módjára.
A fogyasztó a kijavítás iránti igényét választása szerint a vállalkozás székhelyén, bármely telephelyén, fióktelepén és a vállalkozás által a jótállási jegyen
feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.
Jótállási igény esetén a készüléket tiszta állapotban, portól és szennyeződésektől mentesen, szükség esetén fertőtlenítve (pl. szennyvíz szivattyú) kell átadni. Amennyiben ez elmarad, a szerviz a tisztításért vagy fertőtlenítésért díjat számolhat fel.
A vállalkozás a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni. A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul,
igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.
Kijavítás iránti igény teljesítésekor a vállalkozásnak vagy a javítószolgálatnak a jótállási jegyen, vagy ahhoz csatoltan fel kell tüntetnie: az igény bejelentésének időpontját, a hiba okát, a kijavítás módját, a termék visszaadásának időpontját, ill. csere esetén a csere időpontját.
A rögzített bekötésű, illetve a 50 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható készüléket az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha a kijavítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a vállalkozás, vagy - a javítószolgálatnál közvetlenül érvényesített kijavítás iránti igény esetén - a javítószolgálat gondoskodik.
A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb 15 napon belül elvégezze. A termék kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a terméket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta. Jótállási igényként a fogyasztó elsősorban javítást vagy kicserélést kérhet, feltéve, hogy az lehetséges, és nem jár aránytalan többletköltséggel a másik megoldáshoz képest. Ha sem a javítás, sem a kicserélés nem lehetséges, kérhet árengedményt, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja, vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől, ha a kötelezett a kijavítást/ kicserélést nem vállalta, a kijavítást/kicserélést megfelelő határidőn belül a jogosult érdekeit figyelembe véve nem tudja elvégezni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Jelentéktelen hiba miatti elállásnak nincs helye.
Ha a javítás vagy a csere időtartama a 15 napot meghaladja, akkor a vállalkozás a fogyasztót köteles tájékoztatni a javítás vagy a csere várható időtartamáról.

A jótállás kizárólag anyaghibákra, gyártási hibákra és technológiai kialakítás miatti meghibásodásokra vonatkozik. A szakszerű működtetés közben kopó és elhasználódó alkatrészekre nem vonatkozik a jótállás; ezek szükség szerinti cseréje a jótállás időtartalma alatt is térítésköteles. A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre. A jótállási igény elutasításra kerül, ha a terméket nem a használati útmutatásban leírtak szerint használták, karbantartását elmulasztották, helytelenül tárolták, elemi kár érte, szállítás közben megsérült, a jótállási jegyen vagy a vásárlást igazoló bizonylaton nem összeegyeztethető adatok szerepelnek, ill. nem a Madal Bal Kft. által feljogosított szerviz beavatkozása esetén.
Jótállási igény elutasítása esetén a javítószolgálat vizsgálati jegyzőkönyvben indokolja az elutasítás okát és fizetős javítási ajánlatot ad ki írásban. Amennyiben a fogyasztó, vagy a kiskereskedő 30 napig nem válaszol az ajánlatra, a javítószolgálat tárolási díjat számolhat fel.

Elállás vagy felmondás esetén a fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. A fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási és felmondási jogát olyan, nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.
A jótállás a fogyasztó törvényből eredő jogait nem érinti.
Vita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák által működtetett békéltető testület eljárását is kezdeményezheti.
A jótállásra vonatkozó jogszabályok, rendeletek:
PTK. 8:1.§ (1) bekezdés 3. pontja, módosított 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet, módosított 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, módosított 249/2004. (VIII. 27.)
Korm. rendelet, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet
Extol készülékek garanciális javítására feljogosított szerviz: Madal Bal Kft. 1173 Budapest, Régivám köz 2. Telefon: 06-1 2971277, Fax: 06-1

Kiegészítő termékek