telefon: +36 30 106-1820

Extol Craft 408000 felsőmaró 1250W
Extol Craft 408000 felsőmaró 1250W
RRP: 33 380 Ft / db 
30 350 Ft / db

Extol Craft 408000 felsőmaró 1250W

Extol Craft 408000 felsőmaró 1250W
Extol Craft 408000 felsőmaró 1250W
Extol Craft 408000 felsőmaró 1250W
Extol Craft 408000 felsőmaró 1250W
Extol Craft 408000 felsőmaró 1250W
Extol Craft 408000 felsőmaró 1250W
Extol Craft 408000 felsőmaró 1250W
Extol Craft 408000 felsőmaró 1250W
Extol Craft 408000 felsőmaró 1250W
Extol Craft 408000 felsőmaró 1250W

lapful01

Extol Craft 408000
Extol

Elektromos felsőmaró gép 1250W
12.000-30.000 ford/perc
6/8 mm befogópatron

gyártó
Extol
típus
408000
gyártói cikkszám
408000
teljesítmény (W)
1 250 W
szerszám befogás
6 mm befogópatron, 8 mm befogópatron
max marási mélység (mm)
44 mm
Központi raktáron
Szállítási idő: 2-4 munkanap
30 350 Ft / db
RRP: 33 380 Ft / db 

Adatok

meghajtás
elektromos
motor típus
elektromos motor
feszültség
230 V - 50 Hz
tulajdonságok
porelszívó adapter, szabályozható fordulatszám
fordulatszám (/perc)
12 000 – 30 000 /perc
Cikkszám
ext408000
Tömeg
3 kg/db

Részletek

A maró a használt marószár alakjától függően különböző formájú furatok, élek és profilok marására szolgál.
A sebességszabályozás lehetővé teszi a sebesség beállítását a feldolgozott anyag jellegének megfelelően.
Elszívókészülék csatlakoztatásának lehetősége.
A befogópatronok egyszerű cseréje lehetővé teszi 6 vagy 8 mm-es szárátmérőjű marók használatát.
Párhuzamos körprofilok marhatók a vezetőkerékkel ellátott oldalsó vezetővel, és a hegynek köszönhetően körprofilok alakíthatók ki az anyag felületén belül, ha a marót e hegyes csúcs körül forgatjuk.

Fordulatszám: 12.000-30.000 /perc
Hosszanti vezető mellékelve

 

408000 használati utasítás

 


*A terméket bemutató képek és adatok tájékoztató jellegűek, a valós termék megjelenése, paraméterei eltérhetnek.

Jótállás / garancia:

A jótállási jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti, feltéve, hogy fogyasztónak minősül. (Fogyasztó: a gazdasági, vagy szakmai tevékenység körén kívül eső célból szerződést kötő személy.)
A jótállás időtartama a jótállási jegy előlapján került feltüntetésre. A jótállási határidő a termék fogyasztó részére történő átadása napjával kezdődik. A termék üzembe helyezése és beállítása nem tartozik a jótállási, javítási kötelezettségek körébe.
A vállalkozás köteles a termékkel együtt a jótállási jegyet is a fogyasztó rendelkezésére bocsátani, amelyen fel kell tüntetni a vállalkozás nevét, címét, a termék típusát, gyári számát (ha van) és átadásának időpontját.
A jótállásból és szavatosságból eredő jogok a jótállási jeggyel, vagy a vásárlást igazoló bizonylattal (számla / nyugta) érvényesíthetők; ezért kérjük, őrizze meg ezeket a dokumentumokat. Szavatossági igénye érvényesítésekor a szerződés megkötését a fogyasztónak kell bizonyítania. Ha a vállalkozás a szerződés megkötését vitatja, köteles felhívni a fogyasztó figyelmét a panasztétel lehetőségére és a panasz intézésének – a fogyasztóvédelemről szóló törvényben foglaltakkal összhangban álló – módjára.
A fogyasztó a kijavítás iránti igényét választása szerint a vállalkozás székhelyén, bármely telephelyén, fióktelepén és a vállalkozás által a jótállási jegyen
feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.
Jótállási igény esetén a készüléket tiszta állapotban, portól és szennyeződésektől mentesen, szükség esetén fertőtlenítve (pl. szennyvíz szivattyú) kell átadni. Amennyiben ez elmarad, a szerviz a tisztításért vagy fertőtlenítésért díjat számolhat fel.
A vállalkozás a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni. A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul,
igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.
Kijavítás iránti igény teljesítésekor a vállalkozásnak vagy a javítószolgálatnak a jótállási jegyen, vagy ahhoz csatoltan fel kell tüntetnie: az igény bejelentésének időpontját, a hiba okát, a kijavítás módját, a termék visszaadásának időpontját, ill. csere esetén a csere időpontját.
A rögzített bekötésű, illetve a 50 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható készüléket az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha a kijavítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a vállalkozás, vagy - a javítószolgálatnál közvetlenül érvényesített kijavítás iránti igény esetén - a javítószolgálat gondoskodik.
A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb 15 napon belül elvégezze. A termék kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a terméket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta. Jótállási igényként a fogyasztó elsősorban javítást vagy kicserélést kérhet, feltéve, hogy az lehetséges, és nem jár aránytalan többletköltséggel a másik megoldáshoz képest. Ha sem a javítás, sem a kicserélés nem lehetséges, kérhet árengedményt, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja, vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől, ha a kötelezett a kijavítást/ kicserélést nem vállalta, a kijavítást/kicserélést megfelelő határidőn belül a jogosult érdekeit figyelembe véve nem tudja elvégezni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Jelentéktelen hiba miatti elállásnak nincs helye.
Ha a javítás vagy a csere időtartama a 15 napot meghaladja, akkor a vállalkozás a fogyasztót köteles tájékoztatni a javítás vagy a csere várható időtartamáról.


A jótállás kizárólag anyaghibákra, gyártási hibákra és technológiai kialakítás miatti meghibásodásokra vonatkozik. A szakszerű működtetés közben kopó és elhasználódó alkatrészekre nem vonatkozik a jótállás; ezek szükség szerinti cseréje a jótállás időtartalma alatt is térítésköteles. A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre. A jótállási igény elutasításra kerül, ha a terméket nem a használati útmutatásban leírtak szerint használták, karbantartását elmulasztották, helytelenül tárolták, elemi kár érte, szállítás közben megsérült, a jótállási jegyen vagy a vásárlást igazoló bizonylaton nem összeegyeztethető adatok szerepelnek, ill. nem a Madal Bal Kft. által feljogosított szerviz beavatkozása esetén.
Jótállási igény elutasítása esetén a javítószolgálat vizsgálati jegyzőkönyvben indokolja az elutasítás okát és fizetős javítási ajánlatot ad ki írásban. Amennyiben a fogyasztó, vagy a kiskereskedő 30 napig nem válaszol az ajánlatra, a javítószolgálat tárolási díjat számolhat fel.

Elállás vagy felmondás esetén a fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. A fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási és felmondási jogát olyan, nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.
A jótállás a fogyasztó törvényből eredő jogait nem érinti.
Vita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák által működtetett békéltető testület eljárását is kezdeményezheti.
A jótállásra vonatkozó jogszabályok, rendeletek:
PTK. 8:1.§ (1) bekezdés 3. pontja, módosított 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet, módosított 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, módosított 249/2004. (VIII. 27.)
Korm. rendelet, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet
Extol készülékek garanciális javítására feljogosított szerviz: Madal Bal Kft. 1173 Budapest, Régivám köz 2. Telefon: 06-1 2971277, Fax: 06-1

Kiegészítő termékek