telefon: +36 30 106-1820

Extol Premium 8893302 felsőmaró 1200W
Extol Premium 8893302 felsőmaró 1200W
RRP: 41 400 Ft / db 
37 660 Ft / db

Extol Premium 8893302 felsőmaró 1200W

Extol Premium 8893302 felsőmaró 1200W
Extol Premium 8893302 felsőmaró 1200W
Extol Premium 8893302 felsőmaró 1200W
Extol Premium 8893302 felsőmaró 1200W
Extol Premium 8893302 felsőmaró 1200W
Extol Premium 8893302 felsőmaró 1200W
Extol Premium 8893302 felsőmaró 1200W

lapful01

Extol Craft 408000
Extol

Elektromos felsőmaró gép 1200W
10.000-28.000 ford/perc
6/8 mm befogópatron

gyártó
Extol
típus
Premium 8893302
gyártói cikkszám
8893302
teljesítmény (W)
1 200 W
szerszám befogás
6 mm befogópatron, 8 mm befogópatron
Központi raktáron
Szállítási idő: 2-4 munkanap
37 660 Ft / db
RRP: 41 400 Ft / db 

Adatok

meghajtás
elektromos
motor típus
elektromos motor
feszültség
230 V - 50 Hz
tulajdonságok
porelszívó adapter, szabályozható fordulatszám
fordulatszám (/perc)
10 000 – 28 000 /perc
Cikkszám
ext8893302
Tömeg
3,5 kg/db

Részletek

Hornyok, élek, dekoratív profilok és precíz illesztések készítésére szolgál fában vagy műanyagban. Számos funkcióval felszerelve a könnyű, precíz és biztonságos munkavégzés érdekében.


Sebességszabályozó közvetlenül az ergonomikus fogantyúban, így munka közben folyamatosan tudja szabályozni a fordulatszámot.
Stabil alumínium talp.
Elszívó csatlakoztatásának lehetősége csökkenti a munkavégzés során keletkező port.
Állítható marási mélység.


Géppel szállított tartozékok:
Porszívócsonk
Párhuzamvezető
Toldalék körmaráshoz

 

8893302 használati utasítás

 


*A terméket bemutató képek és adatok tájékoztató jellegűek, a valós termék megjelenése, paraméterei eltérhetnek.

Jótállás / garancia:

A jótállási jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti, feltéve, hogy fogyasztónak minősül. (Fogyasztó: a gazdasági, vagy szakmai tevékenység körén kívül eső célból szerződést kötő személy.)
A jótállás időtartama a jótállási jegy előlapján került feltüntetésre. A jótállási határidő a termék fogyasztó részére történő átadása napjával kezdődik. A termék üzembe helyezése és beállítása nem tartozik a jótállási, javítási kötelezettségek körébe.
A vállalkozás köteles a termékkel együtt a jótállási jegyet is a fogyasztó rendelkezésére bocsátani, amelyen fel kell tüntetni a vállalkozás nevét, címét, a termék típusát, gyári számát (ha van) és átadásának időpontját.
A jótállásból és szavatosságból eredő jogok a jótállási jeggyel, vagy a vásárlást igazoló bizonylattal (számla / nyugta) érvényesíthetők; ezért kérjük, őrizze meg ezeket a dokumentumokat. Szavatossági igénye érvényesítésekor a szerződés megkötését a fogyasztónak kell bizonyítania. Ha a vállalkozás a szerződés megkötését vitatja, köteles felhívni a fogyasztó figyelmét a panasztétel lehetőségére és a panasz intézésének – a fogyasztóvédelemről szóló törvényben foglaltakkal összhangban álló – módjára.
A fogyasztó a kijavítás iránti igényét választása szerint a vállalkozás székhelyén, bármely telephelyén, fióktelepén és a vállalkozás által a jótállási jegyen
feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.
Jótállási igény esetén a készüléket tiszta állapotban, portól és szennyeződésektől mentesen, szükség esetén fertőtlenítve (pl. szennyvíz szivattyú) kell átadni. Amennyiben ez elmarad, a szerviz a tisztításért vagy fertőtlenítésért díjat számolhat fel.
A vállalkozás a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni. A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul,
igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.
Kijavítás iránti igény teljesítésekor a vállalkozásnak vagy a javítószolgálatnak a jótállási jegyen, vagy ahhoz csatoltan fel kell tüntetnie: az igény bejelentésének időpontját, a hiba okát, a kijavítás módját, a termék visszaadásának időpontját, ill. csere esetén a csere időpontját.
A rögzített bekötésű, illetve a 50 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható készüléket az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha a kijavítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a vállalkozás, vagy - a javítószolgálatnál közvetlenül érvényesített kijavítás iránti igény esetén - a javítószolgálat gondoskodik.
A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb 15 napon belül elvégezze. A termék kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a terméket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta. Jótállási igényként a fogyasztó elsősorban javítást vagy kicserélést kérhet, feltéve, hogy az lehetséges, és nem jár aránytalan többletköltséggel a másik megoldáshoz képest. Ha sem a javítás, sem a kicserélés nem lehetséges, kérhet árengedményt, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja, vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől, ha a kötelezett a kijavítást/ kicserélést nem vállalta, a kijavítást/kicserélést megfelelő határidőn belül a jogosult érdekeit figyelembe véve nem tudja elvégezni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Jelentéktelen hiba miatti elállásnak nincs helye.
Ha a javítás vagy a csere időtartama a 15 napot meghaladja, akkor a vállalkozás a fogyasztót köteles tájékoztatni a javítás vagy a csere várható időtartamáról.


A jótállás kizárólag anyaghibákra, gyártási hibákra és technológiai kialakítás miatti meghibásodásokra vonatkozik. A szakszerű működtetés közben kopó és elhasználódó alkatrészekre nem vonatkozik a jótállás; ezek szükség szerinti cseréje a jótállás időtartalma alatt is térítésköteles. A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre. A jótállási igény elutasításra kerül, ha a terméket nem a használati útmutatásban leírtak szerint használták, karbantartását elmulasztották, helytelenül tárolták, elemi kár érte, szállítás közben megsérült, a jótállási jegyen vagy a vásárlást igazoló bizonylaton nem összeegyeztethető adatok szerepelnek, ill. nem a Madal Bal Kft. által feljogosított szerviz beavatkozása esetén.
Jótállási igény elutasítása esetén a javítószolgálat vizsgálati jegyzőkönyvben indokolja az elutasítás okát és fizetős javítási ajánlatot ad ki írásban. Amennyiben a fogyasztó, vagy a kiskereskedő 30 napig nem válaszol az ajánlatra, a javítószolgálat tárolási díjat számolhat fel.

Elállás vagy felmondás esetén a fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. A fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási és felmondási jogát olyan, nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.
A jótállás a fogyasztó törvényből eredő jogait nem érinti.
Vita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák által működtetett békéltető testület eljárását is kezdeményezheti.
A jótállásra vonatkozó jogszabályok, rendeletek:
PTK. 8:1.§ (1) bekezdés 3. pontja, módosított 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet, módosított 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, módosított 249/2004. (VIII. 27.)
Korm. rendelet, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet
Extol készülékek garanciális javítására feljogosított szerviz: Madal Bal Kft. 1173 Budapest, Régivám köz 2. Telefon: 06-1 2971277, Fax: 06-1

Kiegészítő termékek