Nem sikerült az ONLINE Bankkártyás fizetés, mit lehet ilyenkor tenni?
Amennyiben a rendelés leadásakor ONLINE Bankkártyás fizetést választott és nem sikerült kifizetnie valamilyen okból a rendelés összegét, úgy a következőket javasoljuk:
1. Amennyiben regisztrálta magát a webshopba, úgy a felhasználói fiókjába belépve lehetőség van az ONLINE Bankkártyás fizetés megismétlésére. Javasoljuk, hogy pár percet várjon a két fizetési kísérlet között. Ha a második kísérletnél sem tud fizetni, úgy kérjük telefonon, vagy emailben keresse ügyfélszolgálatunkat.
2. Ha nem regisztrált, akkor az ONLINE bankkártyás fizetés nem megismételhető. A leadott rendelés ebben az esetben utánvéttel, vagy előre utalással fizethető ki. Ilyenkor legegyszerűbb emailt írni a fizetési mód váltással kapcsolatban ügyfélszolgálatnak, vagy telefonon keresni.
email:
info@mesterellato.hu
telefon:
+36 30 106-1820
Amennyiben sikertelen bankkártyás fizetést tapasztalnak kollégáink, úgy néhány órán belül felveszik Önnel a kapcsolatot (munkanapokon).
Ügyfélszolgálatunk segítségével 1-2 perc alatt módosítható a rendelés.